שום דבר לא יכול באמת להכין אתכם למה שמצפה לכם בגיבושים בצה"ל. אתם, כמו עוד צעירים ישראלים רבים המועמדים לשירות ביטחון, רוצים לתרום למדינה בשירות משמעותי ביחידות העילית. 

סיווגכם מתבסס בין היתר בהתאם ליכולות הגופניות שלכם. אם גם אתם רוצים לצלוח את הגיבושים, עליכם להיערך מוקדם ככל הניתן. המטרה: לשפר את הכושר הגופני שלכם ולצלוח את כל המשימות והאתגרים המצפים לכם. איך עושים את זה?

אימון עצמאי אל מול אימון אישי – מה כדאי?

ישנם המון צעירים שבוחרים להתאמן לבדם. כך, הם נרשמים לחדר כושר, מתאמנים באימוני כוח וגם דואגים לבצע אימונים אירוביים. אין כל פסול בתכנית אימונים שכזו, אך יש לה חיסרון משמעותי: היעדר מסגרת. אימונים עם מאמן כושר אישי לעומת זאת, תוחמים אתכם במסגרת ברורה של אימונים שהופכת אתכם מחוייבים יותר לדרך.

 איך מאמן הכושר יכול לסייע לכם?

- בניית תכנית אימונים המתאימה להכנה לגיבוש

- אימונים בתדירות גבוהה – זמינות גבוהה של המאמן

- החדרת מוטיבציה וחיזוקים חיוביים לאורך כל הדרך

- אימונים המדמים את הגיבושים

"אפשר לצלוח גיבוש גם ללא הכנה גופנית מוקדמת?"

התשובה חיובית. ישנם מועמדים לשירות ביטחון שגם ללא הכנה מוקדמת, מצליחים לעבור את הגיבושים בצה"ל, לסלול את דרכם ולהגיע אל היחידות אליהן הם כיוונו. עם זאת, מדובר על מקרים אחדים שלא משקפים את הכלל. במידה וגם אתם רוצים לשרת בצה"ל בשירות משמעותי בתפקיד מכובד, חשוב שגם אתם תיערכו על הצד הטוב ביותר. תכנית אימונים מתאימה, תורמת לכם בשני מישורים עיקריים:

- חיזוק היכולות הפיסיות שלכם

- כל אימון הוא מעין סימולציה לדבר האמיתי

הכנה לגיבוש בצה"ל כוללת גם הכנה מנטלית

אל תשכחו לרגע: כשם שאתם רוצים לצלוח גיבושים בצה"ל, כך ישנם עוד עשרות ומאות כמוכם. בסופו של דבר, נבחרים רק אלו הטובים ביותר. מעבר לכך שבוחנים אתכם על היכולות הפיסיות שלכם, גם בוחנים אתכם על החוזק המנטלי. לא אחת נאמר כי אלו שעוברים את הגיבושים, הם אלו ש"הראש שלהם מצליח להמשיך בעת שהגוף מבקש לעצור". כלומר, ישנה חשיבות רבה לחוזק המנטלי שלכם ולכוח הרצון. בהכנה לגיבוש, ניתן דגש רב גם על חיזוק המיינד שלכם, זאת במטרה להכין אתכם על הצד הטוב ביותר לגיבוש המאתגר. בהצלחה!

שתפו את הכתבה בגוגל+
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!