פרסונל טריינרס - שירותים בתחום אימוני כושר אישיים ותזונה נכונה

אנו חרטנו על דגלנו להגיע אל כמה שיותר אנשים ולעזור להם להתחיל את השינוי הפיזי והמנטלי תוך כדי דגש על מקצועיות מסירות ואדיבות. חברת פרסונל טריינרס
עובדת עפ"י מודל ושיטה ייחודיים, באמצעותם אנו מגיעים להירתמות גבוהה יותר של המתאמנים, יצירת אווירה בריאה, הטמעה גבוהה של המסרים לאורח חיים בריא
ויצירת מקסימום תוצאות. 

 

אימון TRX

שיעור TRX משתמשת בשיטת ההשעיה, אשר כל מתאמן מבצע מספר רחב של תרגילים העובדים על משקל גופו. באמצעות שיטה זאת, תוכלו לווסת את דרגת הקושי של כל תרגיל ולאתגר את עצמכם בכל אימון TRXמחדש. פשוט להתאים את מיקום הגוף שלכם כדי להוסיף או להקטין את ההתנגדות.

חשוב לציין שאימון מסוג זה אינו מתאים למתאמנים עם בעיות כתפים.

 

אימון קיקבוקס

אימון קיקבוקס  אישי מתאים עבור גברים ונשים בכל הגילאים, הצורות והגדלים ובסביבה מהנה וידידותית. המאמנים המיומנים והמנוסים שלנו יראו לכם איך להחזיר את הביטחון, גמישות וזריזות וללא סיכון של פגיעה מהקרב.

אימון הקיקבוקס ישפר משמעותית את הקורדינציה של המתאמנים וזאת באמצעות קומבינציות מאתגרות לפי הרמה של כל אחד. כמובן שישנה גם אפשרות לבצע את הקומבינציות של האימון על שק איגרוף.

 

אימון מתיחות וגמישות

אימון גמישות יעזור לכם לחזק את שרירי הליבה ולשפר משמעותית את הגמישות שלכם. אימון מסוג זה יכול להיות חלק בלתי נפרד מאימון כוח אשר מטרתו להרחיב את שרירי הגוף ולשפר את העיצוב של גופכם. כיום ישנם הרבה מאוד ספורטאים מבצעים אימוני מתיחות לשיפור הביצועים האתלטים שלהם כגון:כדורגלנים, אומניות לחימה, שחיינים ועוד.

 

אימון אינטרוולים (קרדיו) - שירפת שומנים

אימון אינטרוולים הוא הטוב ביותר עבור שריפת שומן עיקש ובזמן קצר יותר מאימון סטנדרטי בחדר כושר.

כמה משיטות אימון דופק גבוהה :

HIIT  .1 -  אינטנסיביות גבוהה אימון אינטרוולים.

2.  TABATA - כל תרגיל באימון טבטה נמשך רק ארבע דקות, אבל סביר להניח שזה יהיה אחד מארבע הדקות הארוכות ביותר שאי פעם סבלת.

מבנה התכנית הוא:

  • אימון קשה במשך 20 שניות

  • מנוחה למשך 10 שניות

  • 8 סיבובים מלאים

INSANITY .3 - תוכנית שירפת שומנים ב60 יום אשר פותחה עקב מאמץ אדיר לבצע שינוי משמעותי בזמן קצר. אימון מסוג זה הוא מאוד אינטנסיבי ואינו מתאים לכל אחד, חלק מהמתאמנים טוענים שזהו האימון הקשה ביותר שקיים. אורך האימון הוא 45 דקות ובנוי מתרגים מחזוריים משתנים ומבחני מאמץ לבדיקת תוצאות.


סוגי אימון כושר אישי נוספים

(כל האימונים שלנו מלווים בתוכנית תזונה נכונה המותאמת אישית לכל מתאמן)

 

מאמן כושר אישי להורדת מתחים ולחצים

המילה בריאות עולה שוב ושוב כשמדברים על הפעילות הגופנית. לרוב מדובר על בריאות הגוף ועל חיזוקו, אך חשוב לדעת כי פעילות גופנית סדירה מטיבה מאד גם עם הנפש. עבר עליכם יום מתוח בעבודה? אתם נמצאים בלחץ כבר זמן רב בעקבות סיבות אישיות? לא תאמינו מה פעילות גופנית יכולה לעשות לכם! לאורך הפעילות, המוח מפריש חומרים שמעלים את מצב הרוח וכך גורמים לכם לתחושה טובה יותר.

 

מאמן כושר אישי לטובת שריפת שומנים

ישנם אלו המגדירים עצמם מכורים לפעילות גופנית והם קובעים לעצמם אימון עם מאמן כושר אישי כמה פעמים בשבוע. אז לצד הכיף הגדול והסיפוק העצום מפעילות שכזו, חשוב לזכור תמיד כי זו גם הדרך של רבים להגיע לגזרת החלומות שלהם. הדרך לשריפת שומנים היא בין היתר בעזרת פעילות קפדנית וקבועה עם מאמן כושר המתאים לכל מתאמן תכנית אימונים המבוססת על הצרכים והיעדים המשתנים.

 

מאמן כושר אישי כאתגר וכבישת יעדים

כל אחד מוצא את עצמו עולה על בגדי הספורט מסיבה שונה: אז ישנם המתאמנים שאוהבים להתאמן בסוף היום כדי להתאוורר, ישנם אלו שבוחרים בפעילות הגופנית על מנת לשרוף שומנים ולהתחזק וישנם גם אלו שעבורם כושר הוא לא פחות מאתגר. בנוסף לאלו יש גם את המתאמנים שמתאמנים עם מאמן כושר, שעבורם היכולת להצליח להשתפר בין אימון לאימון היא המטרה. ישנו סיפוק גדול המגיע בעקבות הצלחה בתרגיל בטן סטטית דקה יותר מחודש שעבר, להצליח לבצע 50 סקווטים לעומת 30 בשבוע שעבר ולבצע תרגילי כוח עם משקולות כבדות יותר. לא משנה הסיבה – משנה הדרך שלכם והבחירה באורח החיים הבריא!

 

אודות פרסונל טריינרס

פריסה ארצית

התאמה אישית
לכל מתאמן

מגוון רחב של
סוגי אימונים

מאמנים עם תעודות
הסמכה מקצועיות

מוטיבציה
גבוהה יותר

יחס אישי
וליווי צמוד

פריסה ארצית

התאמה אישית
לכל מתאמן

מגוון רחב של
סוגי אימונים

מאמנים עם תעודות
הסמכה מקצועיות

מוטיבציה
גבוהה יותר

יחס אישי
וליווי צמוד

חבילות ומבצעים

אנו שמחים להציע לכם חבילת אימוני כושר, המוגשת לכם באופן אישי אצלכם בבית! האימון אורך כ-60 דקות, כאשר תכנית האימונים מבוססת על צרכי המתאמן, המטרות שלו והיכולות האישיות שלו. כל אימון אישי מועבר בפיקוח מלא וקפדני של המדריך, תוך מתן יחסן אישי, עידוד, ליווי לאורך כל הדרך, החדרת מוטיבציה ועבודה מנטלית. המטרה? להביא כל מתאמן למקסימום תוצאות במינימום זמן.

צפה בחבילות ובמבצעים
סוגי האימונים שלנו

כמאמן כושר, אני בונה תכניות אישיות ומאמן מתאמנים בעלי מטרות שונות. כל אימון נבנה על פי צרכי המתאמן בלבד, כך שהתכנית מותאמת אל המתאמנים ולא ליהפך. למרות שתכנית האימונים מבוססת על מטרה אחת, כל אימון נבנה בצורה שונה ודינאמית והאימונים אינם זהים במבנה שלהם, בתרגילים שלהם ובאזור בגוף בו מתמקדים.

צפה בסוגי האימונים
סוגי האימונים שלנו

כמאמן כושר, אני בונה תכניות אישיות ומאמן מתאמנים בעלי מטרות שונות. כל אימון נבנה על פי צרכי המתאמן בלבד, כך שהתכנית מותאמת אל המתאמנים ולא ליהפך. למרות שתכנית האימונים מבוססת על מטרה אחת, כל אימון נבנה בצורה שונה ודינאמית והאימונים אינם זהים במבנה שלהם, בתרגילים שלהם ובאזור בגוף בו מתמקדים.

צפה בסוגי האימונים
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!
ממליצים עלינו
מאמרים, טיפים ומידע
באיזו שעה כדאי לקבוע את האימון האישי?

אז אחרי שנגמרו החגים ואיתם גם התירוצים ללמה אין לכם זמן להתאמן, הגיע הזמן לפתוח יומנים: באיזה יום אתם קובעים עם מאמן כושר אישי את האימון הראשון שלכם? המון מתאמנים משקיעים תשומת לב רבה בבחירת השעה בה הם יתאמנו כאשר ההתלבטות הגדולה היא בין שעות הבוקר ותחילת היום ובין אימון המגיע בשעות הערב אחרי יום העבודה. אז באיזו שעה מתאים לכם להתאמן?

מבצעים אימוני ריצה בזוג ונהנים הרבה יותר!

מי היה רוצה לרוץ? כולם. מי בפועל מבצע אימוני ריצה? לא בדיוק כולם. כידוע, התחלות לא תמיד קלות ולעתים הן כמעט בלתי אפשרויות. בכל הקשור לאימוני כושר, לרבות אימוני הריצה, דעו כי אתם לא לבד וכי תוכלו לשרוק את שריקת הפתיחה יחד עם מאמן כושר. אחד מאותם אימונים פופולארים ביותר הוא אימון הריצה. בעוד ישנם אלו התוהים מדוע צריך לרוץ בזוג, ישנם אלו שעבורם אימון ריצה זוגי הוא הדרך היחידה לרוץ וכמה שיותר רחוק. גם אתם צריכים סיבות טובות מדוע כדאי לבצע עם מאמן כושר אישי אימוני ריצה? שימו לב:

כל מה שאתם צריכים כדי להצליח: מוטיבציה!

לא מעטים אלו המעוניינים להתחיל שגרה של אימוני כושר אישיים, כאשר מה שמפריד בין אלו שמתחילים להתאמן ובין אלו שבוחרים לדחות את התחלת האימונים שוב ושוב היא המוטיבציה, או חוסר במוטיבציה. אם אתם רוצים להצליח במטרתכם להיכנס לכושר, אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה הוא הרצון שלכם. אז מאיפה מביאים בכלל את המוטיבציה? מתחילים להתאמן עם מאמן כושר אישי ואתם כבר על דרך המלך...