פרסונל טריינרס

שירותים בתחום אימוני כושר אישיים ותזונה נכונה

אנו חרטנו על דגלנו להגיע אל כמה שיותר אנשים ולעזור להם להתחיל את השינוי הפיזי והמנטלי תוך כדי דגש על מקצועיות מסירות ואדיבות. חברת פרסונל טריינרס עובדת עפ"י מודל ושיטה ייחודיים, באמצעותם אנו מגיעים להירתמות גבוהה יותר של המתאמנים, יצירת אווירה בריאה, הטמעה גבוהה של המסרים לאורח חיים בריא ויצירת מקסימום תוצאות.

אימון TRX

שיעור TRX משתמשת בשיטת ההשעיה, אשר כל מתאמן מבצע מספר רחב של תרגילים העובדים על משקל גופו. באמצעות שיטה זאת, תוכלו לווסת את דרגת הקושי של כל תרגיל ולאתגר את עצמכם בכל אימון TRXמחדש. פשוט להתאים את מיקום הגוף שלכם כדי להוסיף או להקטין את ההתנגדות.

חשוב לציין שאימון מסוג זה אינו מתאים למתאמנים עם בעיות כתפיים.

אימון קיקבוקס

אימון קיקבוקס אישי מתאים עבור גברים ונשים בכל הגילאים, הצורות והגדלים ובסביבה מהנה וידידותית. המאמנים המיומנים והמנוסים שלנו יראו לכם איך להחזיר את הביטחון, גמישות וזריזות וללא סיכון של פגיעה מהקרב.

אימון הקיקבוקס ישפר משמעותית את הקורדינציה של המתאמנים וזאת באמצעות קומבינציות מאתגרות לפי הרמה של כל אחד. כמובן שישנה גם אפשרות לבצע את הקומבינציות של האימון על שק איגרוף.

אימון מתיחות וגמישות

אימון גמישות יעזור לכם לחזק את שרירי הליבה ולשפר משמעותית את הגמישות שלכם. אימון מסוג זה יכול להיות חלק בלתי נפרד מאימון כוח אשר מטרתו להרחיב את שרירי הגוף ולשפר את העיצוב של גופכם. כיום ישנם הרבה מאוד ספורטאים מבצעים אימוני מתיחות לשיפור הביצועים האתלטים שלהם כגון:כדורגלנים, אומניות לחימה, שחיינים ועוד.

אימון אינטרוולים (קרדיו) - שריפת שומנים

אימון אינטרוולים הוא הטוב ביותר עבור שריפת שומן עיקש ובזמן קצר יותר מאימון סטנדרטי בחדר כושר.
כמה משיטות אימון דופק גבוה:
HIIT .1 - אינטנסיביות גבוהה אימון אינטרוולים.
2. TABATA - כל תרגיל באימון טבטה נמשך רק ארבע דקות, אבל סביר להניח שזה יהיה אחד מארבע הדקות הארוכות ביותר שאי פעם סבלת.

מבנה התכנית הוא: אימון קשה במשך 20 שניות, מנוחה למשך 10 שניות, 8 סיבובים מלאים

INSANITY .3 - תוכנית שירפת שומנים ב60 יום אשר פותחה עקב מאמץ אדיר לבצע שינוי משמעותי בזמן קצר. אימון מסוג זה הוא מאוד אינטנסיבי ואינו מתאים לכל אחד, חלק מהמתאמנים טוענים שזהו האימון הקשה ביותר שקיים. אורך האימון הוא 45 דקות ובנוי מתרגים מחזוריים משתנים ומבחני מאמץ לבדיקת תוצאות.

פריסה ארצית

התאמה אישית
לכל מתאמן

מגוון רחב של
סוגי אימונים

מאמנים עם תעודות
הסמכה מקצועיות

מוטיבציה
גבוהה יותר

יחס אישי
וליווי צמוד

פריסה ארצית

התאמה אישית
לכל מתאמן

מגוון רחב של
סוגי אימונים

מאמנים עם תעודות
הסמכה מקצועיות

מוטיבציה
גבוהה יותר

יחס אישי
וליווי צמוד

חבילות ומבצעים

אנו שמחים להציע לכם חבילת אימוני כושר, המוגשת לכם באופן אישי אצלכם בבית! האימון אורך כ-60 דקות, כאשר תכנית האימונים מבוססת על צרכי המתאמן, המטרות שלו והיכולות האישיות שלו. כל אימון אישי מועבר בפיקוח מלא וקפדני של המדריך, תוך מתן יחסן אישי, עידוד, ליווי לאורך כל הדרך, החדרת מוטיבציה ועבודה מנטלית. המטרה? להביא כל מתאמן למקסימום תוצאות במינימום זמן.

צפה בחבילות ובמבצעים
סוגי האימונים שלנו

כמאמן כושר, אני בונה תכניות אישיות ומאמן מתאמנים בעלי מטרות שונות. כל אימון נבנה על פי צרכי המתאמן בלבד, כך שהתכנית מותאמת אל המתאמנים ולא ליהפך. למרות שתכנית האימונים מבוססת על מטרה אחת, כל אימון נבנה בצורה שונה ודינאמית והאימונים אינם זהים במבנה שלהם, בתרגילים שלהם ובאזור בגוף בו מתמקדים.

צפה בסוגי האימונים
סוגי האימונים שלנו

כמאמן כושר, אני בונה תכניות אישיות ומאמן מתאמנים בעלי מטרות שונות. כל אימון נבנה על פי צרכי המתאמן בלבד, כך שהתכנית מותאמת אל המתאמנים ולא ליהפך. למרות שתכנית האימונים מבוססת על מטרה אחת, כל אימון נבנה בצורה שונה ודינאמית והאימונים אינם זהים במבנה שלהם, בתרגילים שלהם ובאזור בגוף בו מתמקדים.

צפה בסוגי האימונים
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!
ממליצים עלינו
מאמרים, טיפים ומידע
כושר גופני - בריאות הגוף והנפש

גם אתם שומעים על אנשים שמכורים לכושר ולאורח חיים בריא ומרימים גבה? הסיבה היחידה לכך היא העובדה שטרם מצאתם את תחום הפעילות החביב עליכם.

אין לכם זמן להתאמן? זה מה שאתם צריכים לעשות!

זה לא שאתם לא מודעים לחשיבות האדירה של אימוני הכושר ותרומתם לבריאות, אלא שלוח הזמנים שלכם לא משאיר לכם פנאי. אז כיצד בכל זאת תוכלו למצוא זמן להתאמן ? לפרטים >>

אז מה יכול להעלות לכם את המוטיבציה לאימוני הכושר?

לפעמים, השגרה היומיומית שלנו עמוסה ולא תמיד יש לנו כוח ואנרגיות ללכת להתאמן אחרי יום עבודה ארוך. אז איך בכל זאת תוכלו להעלות לעצמכם את המוטיבציה לאימוני כושר ?