אורח חיים בריא הוא הדרך הנכונה לחיים טובים, סגלו לעצמכם הרגלים נכונים לחיים ותצליחו לשמור על בריאות הגוף והנפש. הקנו לעצמכם הרגלים בריאים לחיים ותצליחו לשמור על משקל גוף תקין, מצב רוח טוב, חיי חברה, רמה טובה של אנרגיה והרבה מוטיבציה להצליח וליהנות מההנאות הקטנות והגדולות.

שמירה על אורח חיים בריא מתבצעת בעזרת תזונה נכונה ובאמצעות פעילות גופנית סדירה קבועה, אלו הם שני חלקים המשלימים זה את זה. אורח חיים בריא מחייב בשילוב בין תזונה נכונה לבין פעילות גופנית, האיזון הנכון בין השניים הוא המפתח לבריאות שלכם.

איך כדאי להתאמן?

התאמה אישית חשובה מאוד בבחירת אימון הכושר המתאים לנו ביותר, יותר ויותר אנשים מעדיפים היום להתאמן עם מאמר כושר אישי. הם מבינים כמה חשובה התאמה נכונה של מבנה האימון, דרגת הקושי וסוגי התרגילים למבנה הגוף, אורח החיים והמטרה לשמה החלו באימון. יהיו כאלו שיעדיפו אימון למטרת ירידה במשקל בעוד אחרים יעדיפו אימון למטרת הגדלת מסת שריר, מאמן כושר אישי יודע איך להרכיב תכנית אימון בהתאמה אישית תוך מעקב אישי אחר ההתקדמות והשפעת האימון על בריאות הגוף.

מכוני הכושר היוקרתיים הפכו בתקופה האחרונה פחות רלוונטיים, המתאמנים מעדיפים לחזור להתאמן בצורה אישית, סולידית וטבעית יותר. לא עוד רעש של מוזיקה חזקה, מסכים ומסרי פרסומות בכל פינה, מכוני הכושר אולי הוקמו מתוך מטרה לתרום לסייע לנו לשמור על אורח חיים בריא אך במבחן המציאות אנחנו משלמים עליהם הרבה מאוד כסף ולא רואים תוצאות.

מה כדאי לאכול ומתי?

3 אימונים אישיים עם מאמן כושר אישי במהלך שבוע יספקו לכם את הפעילות הגופנית לה אתכם זקוקים, במידת הצורך ניתן יהיה להוסיף אימונים נוספים. יחד עם האימונים נשלים את המעבר לאורח חיים בריא עם תפריט תזונה נכונה בתקופת אימוני כושר אישיים. את תפקידו של מאמן הכושר מחליפים כאן דיאטנים מקצועיים עם מומחיות בתזונה בריאה, הרכבה של תפריט מאוזן הכולל את כל אבות המזון ואת כל האנרגיה הדרושה לכם לאימון תהיה בסיס נכון לגוף בריא וגם לנפש בריאה.

כדאי לדעת, תזונה בריאה יכולה להיות מאוד טעימה, אנו פונים אל דיאטנים בכדי להרכיב תפריט בריא תוך שילוב המאכלים שאתם אוהבים. אפשר גם לאכול טוב וגם לרדת במשקל.

תזונה נכונה לפני ואחרי אימון:

המזון הוא דלק לגוף, לפני התחלת כל אימון עלינו לספק לגופנו כמות מספקת של קלוריות להפקת האנרגיה הדרושה לאימון. לפני אימון כדאי לאכול חטיפי אנרגיה, בננה, תמרים, כריך לחם חיטה מלאה עם ריבה או סילאן. במהלך האימון כדאי להחזיר לגוף נוזלים יחד עם אספקה של אנרגיה חיונית להמשך אימון בעזרת מיץ תפוחים בריא עשיר בויטמינים. לאחר האימון מומלצת תזונה עשירה בחלבונים ופחמימות, זוהי ארוחה חשובה מאוד לעידוד בנייה של רקמת שריר וירידה במסת השומן.

 

שתפו את הכתבה בגוגל+
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!