איך בוחרים את הפעילות המתאימה ביותר?

קיימים סוגים רבים של אימונים המשפיעים על הגוף בצורה בשונה. לכן כדי להגיע לתוצאות המיוחלות חשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה. פרסונל טריינרס מונה צוות גדול של מאמני כושר אישיים המגיעים עד לבית הלקוח, יחד איתו הם בונים תכנית אימונים אידיאלית למצבו. בתכנית משלווים את תחומי ההתעניינות של המתאמן בין אם זה כדורגל, כדורסל, יוגה, פילאטיס וכו'..

שחרור השרירים לאחר פעילות גופנית

שרירים תפוסים נובעים לא רק מאימון ראשון של הגוף אלא יכולים להופיע גם אצל מתאמנים וותיקים המשנים את תכנית האימונים שלהם. השרירים התפוסים הם כתוצאה ממאמץ יתר של הגוף והדרך לשחרר אותם היא בעזרת מתיחות נכונות, מסאז' בשרירים התפוסים, משחות למיניהם ועוד. על מנת להעביר את הכאב כמה שיותר מהר רצוי לא לשכב כל היום, אלא ללכת ולזוז כמה שאפשר.

פיתוח שרירים - לא מגיע לתוצאה הרצויה?

פיתוח שרירים חייב להתלוות בתזונה מתאימה הכוללת פחמימות וחלבונים, וכמובן באימון נכון של השריר. במידה ואינך עושה זאת, התייעץ עם מאמן כושר אישי שיעניק לך את האימון והתפריט הנכון.

למה חשוב לצרוך חלבון בסוף אימון כוח?

במהלך האימון הגופני הגוף מתרוקן ממאגר הגליקוגן בשריר ובכבד. אנו צורכים את מנת החלבון על- מנת לאפשר להתאוששות מקסימלית של רקמת השריר ובכך בעצם עוזרים לו להיבנות מחדש. הכמות המומלצת לצרוך הנה בסביבות 30 גרם חלבון , אך חשוב להתייעץ עם מאמן כושר אישי שיבנה עבורכם את התפריט המומלץ ביותר עבורכם.

מדוע ממליצים לאכול כל שלוש עד ארבע שעות?

כידוע אנו היום אנו לפרבילגיה של אוכל מוכן ומקרר עמוס בכל. אך לאורך ההיסטוריה האנושית האדם תמיד חיפש ורץ אחר המזון שלו, ולפעמים היו עוברים ימים ארוכים ללא אוכל, דוגמאת אנשי המערות. אי לכך לגוף שלנו מנגנון טבעי אשר מתריעה שיש " סכנה" של רעב. מנגנון זה מחולק ל2 קטגוריות מרכזיות: 1. מאגר הקלוריות הזמין, מאגר של קלוריות אותו אנו שורפים ביום יום במהלך ההפעילות היומית. 2. מאגר השומן, שבו הגוף שלנו אוגר את השומן למקרה הצורך(הגוף שלך ילחם בך כדי שלא תצליח לקחת ממאגר זה) כאשר הגוף נכנס לסטרס מסויים הוא יפעיל את המגנון הזה. לכן מידה ועברו יותר משלוש עד ארבע שעות מהזמן שסיפקת לגוף שלך מזון, בפעם הבאה שתכניס מזון לפה אוטומטית הגוף שלך יקח את הקולריות הנכנסות ויפקיד אותם במהאגר השומן ולא במאגר הקלוריות הזמין. דבר שיוליד השמנה לא רצוי.

איך אני מגיע לריבועים בבטן?

על מנת להגיע לבטן שטוחה עליך לעשות דבר אחד עיקרי חשוב ופשוט!. תזונה נכונה! לא עוד ג'אנק פוס ומשקעות מוגזים. כן יותר מים ירקות וחלבונים. לכל אחד מאיתנו יש " ריבועים בבטן" אבל אנו לא רואים אותם עקב שכבת השומן העוטפת אותם. עבודה על שרירי הבטן ללא תזונה נכונה לא תעבוד במקרה הזה.

מה זה TRX?

TRX הוא אימון המתבצעת על ידי רצועות מיוחדות המפעילות כל שריר בגוף. באימון זה שרירי ה CORE עובדים חזק וכל האימון מתבצע כנגד משקל גוף המתאמן. אימון TRX מתאים גם למתאמנים ותקים וגם למתחילים - הוא מספק גמישות, יציבות נכונה, שיווי משקל, עובד על שרירי רצפת האגן, הגב והבטן ומועבר על ידי מאמן כושר אישי המלווה את המתאמן.

כיצד נפצעים באימון כושר?

בעת ריצה או הליכה הדבר החשוב ביותר זה הנעליים - נעליים אמורות להתאים למשקל הגוף ולבלום זעזועים. נעליים עם סוליות דקות שלא מתאימות למתאמן עלולות לפגוע במתאמן. לכל מתאמן מתאימה תכנית אימונים אחרת וזאת בהתאם למצבו הבריאותי ויכולתו הפיזיות. אימון לא נכון עלול לפגוע באזורים שונים בגוף לכן רצוי להיוועץ עם מאמן כושר אישי שיתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר. אימון אינטנסיבי - לאחר אימון הגוף צריך נוח ולבנות את עצמו מחדש, אימון ארוך ואינטנסיבי עלול לגרום לפציעות וכאבים. מקום האימון - מקום האימון מתייחס יותר למשטחי ריצה, ריצפת בטון חזקה גורמת לכאבי בירכיים כיוון שאנו מפעילים עומס רב עליהם בזמן ריצה. לכן רצוי לרוץ על משטחים רכים יותר.

אבדתי רק קילו בחודש זה. מה אני עושה לא בסדר?

שום דבר, כיוון שאתה כן רואה התקדמות גם אם היא אטית. וודא מול מאמן כושר אישי את תוכנית האימונים והתזונה שלך. אבל הכי חשוב אל תתן לזה לשבור אותך כל גוף מגיב אחרת!

איזה תוספי מזון מומלצים לבנית שרירים?

יש לא מעט תוספי מזון לבניית שרירים, להלן 2 שמומלצים אך יחד עם שמירה על תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית יומיומית והתייעצות עם מאמן כושר אישי תוכלו להגיע לתוצאות יותר טובות . אבקת חלבונים: המינון המומלץ- 1.7 גרם חלבונים על כל קילו בגוף. למי מתאים? מתאים לכולם, תוסף בסיסי לכל מי שמעוניין לעלות מסת שריר מדובר על כמות קלוריות מאוד נמוכה בעל רמת ספיגה מאוד מהירה, אך ללא ערך תזונתי. קראטין: תוסף תזונה מאוד נפוץ אצל מתאמנים, בעזרתו ניתן להגביר את הספיחות מים לתאים, מגדיל את היכולת של הגוף ליצור חלבונים בתוך השריר ותורם להגדלת מסת השריר. לשים לב- יש לשמור על כמות שתייה של 4 ליטר מים ביום בזמן השימוש בתוסף זה מכיוון שבזמן צריכת הקראטין נלקחים מים מהאברים הפנימיים חוסר שתייה מבוקרת יכולה לגרום לשרירים תפוסים וכאבי בטן.

איך מעלימים צלוליטיס?

מה זה בכלל צלוליטיס? מדובר על שומן שכלוא בין הנוזל שבין התאים לבין קולגן (מה שבונה גידים, סחוס ועצמות בגוף), לגוף יש קושי להגיע לאותם השומנים ולכן הוא מתקשה בפירוקם. איך נלחמים בו? ספורט- פעילות ספורטיבית יומיומית בעיקר על אזורי הישבן והירכיים, כגון: אירובי מדרגה, אופניים ריצה, התעמלות עם גומיות וכדומה. עיסוי- עיסוי המקום בו קיים הצלוליטיס אינו מעלים אותו אך כן תורם לזרימת דם באזור ותורם להתחדשות תאים חדשים תאי שרירים ולא שומן. תזונה נכונה- כלום לא יעזור אם לא תקפידו על תפריט דל שומן, ושתיית מים באופן מבוקר. נקודה חשובה- צלוליטיס אינו נעלם לחלוטין, אך ניתן לצמצם אותו בצורה ניכרת על ידי הקפדה על הפרמטרים שציינו וכן, ניתן להתייעץ עם מאמן כושר אישי, על מנת שיכוון אותנו לתרגילים המכוונים לאזור הישבן והירכיים.

מדוע כדאי להתאמן עם מאמן כושר אישי?

במסגרת אימון אישי ניתן לבנות תכנית אימונים אישית המותאמת רק לך. נלקחת בחשבון היסטוריה רפואית, קשיים אם ישנם, מטרות ובניית תכנית עבודה משותפת. במסגרת האימון האישי המאמן מעניק תשומת לב מלאה למתאמן, התבוננות מלאה על התנועות וביצוע התרגילים באופן הטוב ביותר.

איך שורפים קלוריות?

שריפת קלוריות והרזיה נעשית באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית. פעילות גופנית נכונה צריכה להיות אימון כושר אישי. המשלב כמה אלמנטים: אירובי ואימוני כוח לבניית מסת שריר. ניתן לשלב פעילויות שונות שאנו נהנים מהן כגון: רולרבליידס, ריצה, קפיצה בחבל, אופניים, כדרוסל, כדורגל, עלייה במדרגות, טניס ואפילו בניקוי דירה ניתן לשלב אלמנטים של פעילות גופנית. לסיכום הדרך המומלצת ביותר לשריפת קלוריות היא פעילות גופנית יומיומית ושילב של תזונה נכונה.

היכן ניתן לבצע את האימון האישי?

את האימון ניתן לבצע בכל מקום שבו נוח למתאמן. במידה והבית הפרטי של המתאמן מתאים לאימוני כושר ויש בו מספיק חלל ניתן לבצע את האימון בשטח הבית. במקרים אחרים ניתן לבצע את האימון בפארקים, גנים ובשטחים פתוחים אחרים. בעת שמבצעים אימוני ריצה ואירובי מומלץ לקיים את האימונים מחוץ לבית על מנת להנות ממרחב אידיאלי.

באיזו תדירות מומלץ להתאמן?

התדירות משתנה בהתאם לגיל המתאמן, המטרות שהוא הציב לעצמו ונקודת הפתיחה איתה מתחיל. פעילות גופנית הוכחה ככזו המטיבה עם הבריאות, משפיעה על מצב הרוח ומסייעת בחילוף החומרים. לאחר פגישה עם מאמן כושר אישי תוגדר תכנית המתאימה באופן אישי לכל מתאמן והולמת את היכולות שלו תוך כדי התחשבות במטרת האימון.

מה חשוב לבדוק טרם בוחרים במאמן אישי?

הדבר החשוב ביותר אשר מהווה את נקודת הפתיחה הוא לוודא כי המדריך אכן מחזיק בתעודת מדריך מוסמך. מדריך שאינו מוסמך לא יהיה בעל הידע הנחוץ על מנת להיות מאמן אישי וחוסר ידע שכזה יכול לפגוע בבריאות המתאמן מתוך חוסר הבנה בגוף. לאחר מכן נסו לבחון את ההתאמה והכימיה ביניכם וכמו כן, תוכלו לדרוש בהמלצות על מנת ללמוד על דמות המאמן ושביעות רצון המתאמנים.

האם ניתן לבצע אימונים אישיים גם בקבוצה קטנה?

מאמני כושר מבצעים אימונים בפורמט אישי גם בזוגות וגם בקבוצות קטנות. ככל שהקבוצה מונה מספר מועט של מתאמנים כך האימון אפקטיבי יותר מאחר והמאמן יכול להעניק תשומת לב מלאה לכל מתאמן ולעמוד בקצב האישי של כל אחד מבני הקבוצה. אימון כושר אישי בזוגות יכול להיות נפלא שכן ניתן להחדיר מוטיבציה אחד בשני ולהפוך את האימון למפגש חברי, מלכד ויעיל.

מה הם שרירי ליבה?

כל שרירי הליבה בגוף האדם ממוקמים במרכז הגוף ומטרתם העיקרית לשמור על יציבה, הכוונה היא שמירה על שיווי משקל של הגוף וזקיפות. שריר הליבה המרכזים שלנו הם שרירי הבטן והגב שעובדים בכל תנועה של הגוף שלנו ובכך הם שומרים עליו. האם אימון שרירי ליבה שונה מאימון רגיל? אכן כן, אימון שרירי ליבה יעבוד על עיצוב הגוף תוך כדי שמירה על פעילות של כוח, שיווי משקל, גמישות וקואורדינציה. במה תורם לי אימון שרירי ליבה? 1. שיפור היציבה. 2. חיזוק הגב מניעת כאבי גב ופריצות דיסק. 3. שיפו היציבה בעמידה, ישיבה, הליכה וריצה. 4. הורדת היקפים וחיזוק שרירי הבטן. 5.שמירה על איברים פנימיים של הגוף.

אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!