כל פעם נשבעתי שזו הכי טובה ושזו כמובן האחרונה. שהפעם אני אהיה חזקה ולא אשבר עד שאגיע למטרה – רזה וחטובה ואז נשאר רק לשמור על הגזרה

אבל המציאות היא אחרת. המציאות שלי היא אקורדיון –מעלה במשקל ומרזה ושוב מעלה במשקל ומרזה.

והיום אני שוב מספרת לעצמי את אותו הסיפור של התחלת הדיאטה.

רק שהפעם בניגוד לפעמים אחרות אני שואלת את עצמי שאלות.

למה לא הצלחתי לשמור על המשקל? למה חזרתי למשקל ההתחלתי? מה אני צריכה כדי להצליח הפעם? מה אני יכולה לעשות למען ההצלחה שלי ,שלא עשיתי עד היום?

מסתבר שהתשובה היא פשוטה,אני צריכה יותר סבלנות וחריצות.

סבלנות- כמו שהמאמן שלי אומר " אין קיצורי דרך,אין נסים ואין כדורי קסם" אי אפשר להוריד 10 ק"ג בחודשיים בלי מאמץ וזה מביא אותי לחריצות – אסור להירתע מפעילות גופנית.

ועכשיו ההחלטה החשובה ביותר – אני לא עושה דיאטה אני משנה את הרגלי התזונה שלי!!!

 

חשבתי שכדי לרזות מהר צריך לאכול כמה שפחות קלוריות, מה שקרה זה שבאמת צרכתי פחות קלוריות,סבלתי,התענתי, הייתי בטוחה שאני צריכה להתענות כדי להיכנס לג'ינס מידה 27 ואז קרו לי 2 דברים או שנשברתי או שהגעתי למידה 27 ואז חשבתי יופי מותר לי הכל.

מסתבר שהגוף זקוק למינימום 1200 קלוריות ביממה לנשים ו 1600 קלוריות לגברים רק כדי לחיות.

בפעולה הכי עצלה שלנו – שינה – הגוף שורף בממוצע קלוריה אחת לדקה שזה 60 קלוריות לשעה ובסביבות 1400 קלוריות ליממה – שזה לא מעט.

 

אז בעצם אני לא צריכה להיות כל כך קשה עם עצמי.

בכל דיאטה שעשיתי הורדתי כמה דברים מהתפריט שלי : בלי בצקים,בלי סוכר לבן,בלי שטויות.

מסתבר שהגוף שלנו זקוק לכל אבות המזון: מינרלים,חלבונים,ויטמינים,שומנים ופחמימות. השאלה היא באיזה מינון.

לא צריך להיכנס לאובססיות חסה ומלפפון,באורח החיים החדש שסיגלתי לעצמי אני באמת אוכלת חסה ומלפפון אבל כתוספת.

צריך פשוט לדעת "לשחק" עם קבוצות המזון ,לאכול את המינון הנדרש וככה עשיתי עוד צעד לעבר אורח חיים בריא .

הפחמימה האהובה –היא חלק מאבות המזון שלנו. הגלוקוז הוא תוצר של כל פחמימה שהוא הכרחי לקיום כל הרקמות בגוף, אם לא נאכל פחמימות הגוף יאלץ לפרקם מהשריר ואת זה אנחנו ממש לא רוצים.

בנוסף הפחמימה גורמת לתחושת שובע לכן מומלץ לאכול ממנה.

כתבות נוספות:

חשיבותה של ארוחת בוקר
העדפות מזון
לאכול בריא

 

מי שהמציא את השטות שאפשר לוותר על ארוחת הבוקר כדי לחסוך בקלוריות , לא רק שהוא לא רוצה שנרזה אלא רוצה שנשמין יותר.

ארוחת הבוקר היא הדלק העיקרי שלנו בתחילת היום. הגוף מתעורר ממצב של צום,לכן יש צורך באנרגיה מיידית למען המשך תפקוד תקין.

אנשים שלא אוכלים ארוחת בוקר נוטים לעצבנות ומתח ואז כשמגיעה שעת ארוחת הצהרים,הגוף צועק " עוד אנרגיה" ואז אנחנו פשוט זוללים.

כשאני אוכלת ארוחת בוקר מלאה שכוללת קערת דגנים מלאים עם חלב או bio,אני רגועה מתפקדת טוב יותר כי אני שבעה וכך אני מגיעה לארוחת הצהרים רעבה אבל לא גוססת מרעב.

קודם כבר אמרתי שאני לא בעונש ושזרקתי את המילה דיאטה לפח,עכשיו התקדמתי ואני זורקת גם את המילה אסור – אין יותר אסור, יש רצוי,יש כדאי ,יש אפשר.

חברה שלי אמרה לי שהיא רזתה כי היא אמרה לעצמה שאסור לה לאכול כלום מהשעה 19:00 בערב.

ואני חושבת לעצמי אם היא הולכת לישון בשעה 20:00 אז זה הגיוני.

נו באמת מי הולך לישון בשעה 20:00 ,אז פרי ועוגיה או שתיים לפני השינה לא ישמינו אותי אלא יגרמו לי ללכת לישון שבעה ורגועה ואז אני לא אקום בלילה או בבוקר גוועת ברעב.

אני מתה על הבנות האלה שאומרות שהגלולות עושות אותן שמנות – לא יקירתי ,אמנם הגלולה מכילה אסטרוגן ופרוגסטרון שגורמים לעליה קלה במשקל, אבל השומן לא מגיע מההורמונים ,השומן מגיע מהאוכל!

אם תאכלי מאוזן ובריא ותעשי פעילות גופנית תופעת הגלולות לא תורגש.

עכשיו נשאר רק להירשם לחדר כושר.

אז זהו שבכל שנה אני מחדשת את המנוי הולכת 3-4 פעמים ואז פתאום נגמר לי המנוי.

o.k הבנתי קשה לי להתמיד לבד, אז אני מצרפת אלי חברה ושתינו מנויות לחדר כושר . - יופי – משהו השתנה???   לא !!!

התקשרו מהחדר כושר ששוב נגמר לי המנוי.

החלטתי לעשות לזה סוף,אני צריכה משהו מחייב.

 

פניתי ל personal trainers שזו חברה של מאמני כושר אישי וקבעתי אימון ניסיון,מה שגרם לי כן להתאמן כי קבעתי עם מישהו זר,בנוסף גם מאוד נהנתי מהאימון.

למחרת הבנתי שבעצם יש לי שרירים כי פשוט כולם היו תפוסים.

אחרי יומיים התקשרת שוב וקבעתי לי סידרת אימונים.

ומה אתם יודעים, היום אחרי שלושה חודשים של שינוי אורח חיים ,של תזונה נכונה ואימונים אישיים ,אני מסתובבת ברחובות בג'ינס מידה 27.

מסתבר שאפשר לעשות סוף לאקורדיון.

חזרה

שתפו את הכתבה בגוגל+
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!