תופעת התפוז המוכרת אצל רוב הנשים היא למעשה הצלוליט


עוד רגע הקיץ כאן וכבר אנחנו חושבים על בגדי הים, איך נראה, מה יראו, ומה נסתיר.
כולנו יודעים איך זה נראה ,כמו גומות, לא אסתטי וכמובן שאנחנו רוצים להסתיר כמה שיותר. הסיבה הינה למעשה רקמות חיבור שמפרידות בין תאי השומן לתאים עצמם. 
הגנטיקה הינה זאת שקובעת היכן תאי השומן יופיעו ובאיזה כמות, כמובן לא כולם מפתחים צלוליט.
בעוד שהגברים נוטים להיות בעלי דפוסים אופקיים לאותם תאים, תאי הנשים לעומת זאת מקבלים צורה של תפוז ועושים את הבעיה למורכבת יותר.
במרוצת השנים הצלוליט הופך להיות בולט עם הגיל וזאת מפני שהעור נהייה דליל יותר, התפתחות והחמרת הצלוליט מתחילה בערך בשנות ה-30 לחיינו ומלווה אותנו לאורך זמן.
כתוצאה מכך נשים נוטות לפתח צלוליט יותר מאשר גברים, בעיקר במותניים ובירכיים, מקומות נוספים הינה בידיים או בבטן.
בעידן המודרני רבים מאיתנו למרבה הצער, מחפשים קיצורי דרך ומשתמשים בהליכים רפואיים המונעים צלוליט כמו : קרמים, שאיבות שומן וטיפולים קוסמטיים.
הקרם אינו יכול לעשות עימנו חסד ולסדר מחדש את תאי השומן הנסתרים מן העין. שאיבות שומן נועדו להסיר עודפי שומן שהצטברו במהלך השנים, אך אינן משנות את תאי השומן הקיימות בגוף.

תפיסה מוטעית נוספת היא כי דיאטה בלבד משילה מעלינו כמויות של שומן.
למרות שיש גורמים בתזונה שאכן גורמים לנו לרדת במשקל אך המשקל שיורד אינו בשומן אלא באיבוד של לפחות רבע מהמשקל של השרירים, ומכאן הפחתת קצב חילוף החומרים הגורמת להשמנה בהפסקת הדיאטה.
אם תחזרו להרגלי האכילה הרגילים והלא מופרזים תוכלו ליצור איזון בקצב חילוף החומרים ותוכלו לחזור לעצמכם.


פתרון

אם כך, מהו הפיתרון לצלוליט? כיצד אפשר לצמצם את מראהו?
רמת פעילות נוספת הינה גורם מכריע בהפחתת הצלוליט או מניעת התפשטותו או בליטתו, אימונים על בסיס קבוע בהחלט יוכלו להקטין את סיכוייכם לפתח צלוליט. 
ההמלצה הינה אימוני כוח בשילוב משקולות או גומיות אלסטיות, בקצב של 2-3 פעמים בשבוע, וכמובן, שילוב של תזונה נכונה ובריאה.
ההוכחה הטובה ביותר היא -מחקרים המראים כי גישה זו עובדת. 
למשל: 20 דקות של אימון כוח עם חמישה תרגילים עבור פלג גוף עליון וחמישה תרגילים נוספים לפלג הגוף התחתון ו-20 דקות של פעילות אירובית, כגון ריצה הליכה, רכיבה על אופניים- שווה עד כ80% מקצב הלב המרבית, וכמובן שתמיד אפשר לעשות עוד.

 

כיצד להתחיל

התוכנית אינה צריכה להיות מסובכת כדי להיות אפקטיבית. אימוני כוח הוא כלי מצוין שאיתו אפשר להשיג תוצאות, אימון כנגד משקל גוף, רצועות אלסטיות , משקולות והיד עוד נטויה.

 עדיין נראה מסובך? לא יודע היכן להתחיל?

חבילת אימון מיוחדת של  מאמן כושר אישי מוסמך יכול לסייע לך לעלות על המסלול הנכון בדרך לאושר,כמו כן אימון בחדר כושר עם יש מוטיבציה.

לפזיזים שבינינו- התוצאות לא יקרו בין רגע, תוכנית עקבית של פעילות גופנית סדירה בשילוב עם תזונה נבונה יוכלו לשפר באופן מהותי את הבריאות הכללית, לשפר את המראה הכללי וליצור אסטטיקה כללית.

חזרה

שתפו את הכתבה בגוגל+
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!