טבלת הקלוריות, אינה משקרת

 

הטבלה:

היא אינה מטעה ואינה מוליכה שולל. היא מדודה ומדויקת. היא ברורה ונחרצת. לכל מזון יש ערך קלורי כפי שלכל פעילות גופנית, מאומצת או מתונה, יש ערך קלורי. גם מי שאינו איש מקצוע – תזונאי מוסמך – יוכל להצביע על הקשר בין התזונה לפעילות גופנית כמשפיע על משקל הגוף.

לכל אחד מאתנו יש הרגלי אכילה, טעמים והעדפות. 
אלא שתזונה מאוזנת (אם למי מכם דרוש מידע בנושא – אתם מוזמנים לפנות אל תזונאי מוסמך ואנחנו כאן, באתר, נשמח לקשר אתכם עם התזונאי שלנו) אפשרית וקלה יותר לביצוע ככל שמבינים טוב יותר את משמעות האכילה, את תכולת מרכיביה, את האיזון הנדרש בין מרכיביה ואת הבנת הגורמים המשפיעים על אכילת-יתר.
 

אחת מהנאות החיים:

אי אפשר להינזר מאוכל. אין הכרח להתאפק שעות ולא לאכול. אוכל הוא צורך בסיסי, קיומי. אוכל הוא שמחה והנאה. אבל באכילה לא מבוקרת גלומות סכנות. הפרזה באכילה מזה והימנעות מפעילות ספורטיבית מזה משבשות את המאזן הקלורי: צריכת קלוריות רבות והוצאת קלוריות מועטת. פעילות ספורטיבית קשורה קשר הדוק ובל יינתק עם אכילה. הבנת הקשר אף היא אינה מחייבת ידע מקצועי בספורט ובתזונה.
 

 

בין תזונה לכושר

תיאבון בריא הוא טוב וחיובי, אבל כמו כל דבר – גם ואולי בעיקר אכילה צריכה להיעשות במידה. אלא שאין מידה אחידה, כללית: מידה מתאימה לפלוני אינה בהכרח מידע מתאימה לאלמוני. על מנת להתאים את התזונה לפרופיל האישי של כל אחד מומלץ להסתייע בהנחיה של יועץ תזונה. היועץ יתוודע אליכם, ילמד את הגלי האכילה, את העדפותיכם, את הכמויות שאתם אוכלים ואת מועדי האכילה. במקביל הוא ילמד לא רק מה אתם מכניסים לגוף אלא גם מה אתם מפיקים ומוציאים ממנו – איזו פעילות גופנית אתם מצבעים, באיזו תדירות, מה היא רמת העצימות ועוד. הקשר ההדוק והבלתי ניתן להפרדה בין האכילה לתנועה בכלל ולספורט בפרט מצדיק ולמעשה מחייב שיתוף פעולה בין תזונאי למאמן כושר אישי.
 

 

תכנית אישית שמשולבת בה פעילות גופנית מונחית, באמצעות מאמן כושר אישי, במכון של המאמן, בביתכם או בכל מקום אחר עם ייעוץ תזונתי, שלוקח בחשבון את המאמץ הגופני שלכם, יתרום תרומה חשובה ומשמעותית לבריאותכם. כך תדעו ותרגישו שאתם נתונים לא רק בזוג ידיים טובות אלא בארבע ידיים. שני אנשים מחזיקים לכם 20 אצבעות ועושים הכול כדי שתגבשו ותאמצו לכם אורח חיים בריא,מאוזן, אשר מורכב משתי כפות שאי אפשר להפריז בחשיבותן: תזונה מזה וכושר מזה.

אחריות ומחויבות שלכם כלפי עצמכם:

יש מי שאוכלים בפה. רק בפה. בכל פה. בכל הזדמנות. לעומתם יש מי שאוכלים בעיניים. טוב וטעים מראה עיניים... יש גם מי שאוכלים בראש. לפני שהם 'מתנפלים' על המזון, הם שוקלים את המחיר שייתבע מהם אם יפריזו באכילה ולכן מתאפקים. סופרים עד עשר. שותים כוס מים ואוכלים במידה. מי מכם שילמדו לאכול לא רק בפה אלא בראש ובעיניים יפחתו ממשקלם ויגיעו מהר יותר אל המשקל הרצוי להם. מי שישלבו גם אימוני כושר אף יקדימו אותם. בהצלחה לכולם!

חזרה

שתפו את הכתבה בגוגל+
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!