שים וגברים רבים מחפשים את המתכון המנצח להרזיה, אין מדובר בדיאטה חד פעמית אלה בשינוי של הרגלים לאורח חיים בריא

על מנת להוריד במשקל אך גם לשמור עליו לאורך זמן צריך לשנות הרגלים ולהתחיל באורך חיים בריא, לא מעט אנשים שעשו דיאטה כזו או אחרת באמת הורידו במשקל אך לאחר שהגיעו למשקל הרצוי הם חזרו להרגלים הישנים ועלו חזרה במשקל ואף יותר. ניתן לדמות זאת להשקעה לטווח ארוך, כמו דירה להשקעה או השקעות נדל"ן, אנחנו משקיעים היום  ואת התמורה נראה לאורך השנים. כפי שאנו משקעים סכום כסף גדול ברכישת נכס נדלנ"י לצורך השקעה כך אנו מחויבים להשקיע היום בעצמנו על מנת שנראה תוצאות לא רק בטווח המידי אלא לאורך זמן. כפי שהשקעות בתחום הנדל"ן מורכבות מכמה קריטיונים כך גם אורח חיים בריא.

לעוד מידע על דירה להשקעה והשקעות נדלן בקרו באתר

מהם המרכיבים החשובים לאורח חיים בריא?

שתיית מים באופן סדיר- כולם יודעים ששתיית מים היא מאוד בריאה לגוף, הגוף שלנו מורכב מ 70% מים, שתייה של כ- 8-12 כוסות מים ביום (השוני מתבטא במשקל הגוף והאם מדובר הגבר או אישה, את הכמות המדויקת ניתן לשאול מאמן כושר אישי או תזונאית מוסמכת) מעניקה לגוף תחושת עירנות לאורך כל היום, עור פנים בריא ומוצק, ומונעת קמטים. הרבה אנשים שסובלים מחוסר בשתיית מים לאורך זמן מפתחים תחושת עייפות, כאבי ראש, סחרחורות ויובש בעור. כמובן שבזמן פעילות גופנית אנו מאבדים הרבה נוזלים ולכן חשוב להתייעץ עם מאמן כושר אישי כמה כדאי לשתות לפני ואחרי  אימון, ותוך כדי אימון

תזונה נכונה- שילוב של שתיית מים על פי משקל הגוף בתוספת של תזונה נכונה, המורכבת מכל אבות המזון כגון: סיבים תזונתיים פחמימות, חלבונים, שומנים, מים, ויטמינים ומינרלים. הסוד הוא למעשה לאכול דברים רזים יחסית בכמות קטנה ולאורך כל היום בהפרש של 3-4 שעות בין ארוחה לארוחה. לדוגמא: אפשר לאכול בשר אדום אבל עדיף לאכול פילה ללא שומן מאשר אנטריקוט שעשיר בשומן. לאכול על גבי צלחת קטנה ולאכול כמויות בגודל אגרוף היד שלנו. לאכול ארוחת בוקר, צהרים וערב אבל גם בניהם ניתן לשלב חטיף אנרגיה ופירות, על מנת שתמיד נרגיש שובע יחד עם כמות המים המומלצת. אם יש לכם תזונאית, היא יכולה לרשום לכם תפריט מיוחד, שמתאים בדיוק לצרכים וליכולת שלכם מבחינת סדר היום.

פעילות גופנית- שתיית מים ותזונה נכונה הם רק חלק מאורח חיים בריא, על מנת להשלים זאת חייבים לעשות פעילות גופנית באופן סדיר לפחות 4 פעמים בשבוע כגון: ריצה, הליכה, אופניים, אירובי וכדומה.

הבעיה של רוב האנשים שרוצים להתחיל לחיות בריא זה התירוץ שאין להם זמן לעשות ספורט עם העבודה התובענית שלהם, למה מדובר בתירוץ? כי מי שפעילות גופנית היא חלק בלתי ניפרד מחייו מוצא את הזמן לפעילות גופנית, אם זה לקום ב 5 בבוקר, או לחזור הביתה ב 9 בערב ולצאת לריצה. לכן מומלץ לעשות אימון כושר אישי, שיכניס את הספורט לשגרת חיינו.

לסיכום: כל אחד מהמרכיבים שמנינו הוא חשוב בפני עצמו אך רק שילוב של שלושתם יחד יביא אתכם לתוצאות הרצויות הן מבחינת משקל והן מבחינה בריאותית. דיאטה בלבד לא תעזור וגם פעילות גופנית ללא תזונה נכונה לא תביא לתוצאות רצויות.

חזרה

שתפו את הכתבה בגוגל+
אימון נסיון במחיר מוזל!
הזמן אימון נסיון!
לקבלת מחירון מפורט למייל
שלחו לי מחירון!